Levering & bezorging

De definitieve leverdatum wordt door het transportbedrijf rechtstreeks met u afgesproken, hierover zal na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met u worden opgenomen.

Wanneer u op werkdagen vóór 14:00 uur heeft besteld en betaald wordt uw bestelling, mits voorradig, binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd. Voor België is de levertijd over het algemeen 1 á 2 werkdagen langer. Na ontvangst van uw betaling wordt u binnen 1 werkdag benaderd door de vervoerder om een afspraak te maken voor het aflevermoment. Vanaf dat moment kunt u uw bestelling ook volgen via een tracking link die u van ons ontvangt.

Bezorging

Bezorging van uw bestelling wordt uitgevoerd door een extern transportbedrijf. Deze levert de bestelling op het afleveradres op de vooraf met u overeengekomen dag. Dit kan uitsluitend op werkdagen met uitzondering van feestdagen, maandag t/m vrijdag, doorgaans tussen 8.00 en 18.00 uur plaatsvinden.

Er dient op de overeengekomen afleverdag iemand aanwezig te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Als er niemand op de afgesproken datum aanwezig is zal het product later opnieuw worden aangeboden, de eventuele extra kosten hiervan worden aan u doorberekend.

De bestelde artikelen zullen, mits het door de deur past in originele verpakking, geleverd worden op de begane grond over de eerste drempel van de eerste deur. Wilt u meer service? Dan kunt u kiezen voor een Full service levering.

Full service levering

Standaard wordt de apparatuur ingepakt bij u tot over de eerste drempel van de eerste deur bezorgd. Een extra service die wij aanbieden is het uitpakken, plaatsen en aansluiten van de apparatuur. Deze Full service levering is tegen meerprijs mogelijk en is alleen in Nederland beschikbaar.

Schade melden

Bij ontvangst dient de ontvanger het product op schade te controleren, mocht er schade zijn meldt dit dan op de vrachtbon. Neem ook direct contact met ons op voor overleg. Wanneer u tekent zonder uw product te controleren kunnen wij niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade.
 
Bij eventuele schade bent u gerechtigd de bestelling te weigeren. U dient in dat geval geen handtekening te zetten. De vervoerder dient hier een aantekening van te maken op de vrachtbrief en deze kan u niet verplichten om een handtekening te zetten, ook niet voor weigering van de zending.

Passend alternatief

Als u uw bestelling gedaan heeft en het onverhoopt mocht voorkomen dat het artikel niet uit voorraad leverbaar is, dan wordt u hierover binnen 2 uur (kantoortijden) door ons op de hoogte gesteld. Wij zullen dan in overleg met u naar eventuele alternatieven kijken welke wel direct uit voorraad leverbaar zijn.

Mocht er voor u geen passend alternatief zijn en de levertijd voldoet niet aan uw wensen, dan kunt u desgewenst de bestelling per direct kosteloos annuleren en zullen wij het reeds betaalde bedrag direct terugboeken.

Contact opnemen

Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.